lørdag den 2. februar 2013

Loppedag med søster

I denne weekend afholdes der kræmmer- og loppemarked i Odense Congress Center. Det var første gang i dag at jeg nogensinde har været til dette marked, trods dets årlige tilbagevenden.. Jeg havde overtalt min søster til at tag med og det var rart at have et ekstra sæt øjne med, for der var sandelig meget at kigge på.

Vi fandt da også en hel del gode sager vi måtte have med hjem og fik gjort os nogle gode handler.


Min søster købte denne fine lille teakhylde med skuffe, som hun senere fandt ud af at hun egentlig ikke havde plads til - så den overtog jeg for 50 kr.


Jeg fandt noget svensk porcelæn et cirkelrundt ildfast fad, uden fejl og skår til 40 kr.


Jeg fandt en meget velholdt og perfekt mariekiks dåse til 160 kr. Jeg kunne nok have fundet den billigere, men jeg har ledt efter en så længe efterhånden..



En meget velholdt kuffert i fin størrelse til kun 65 kr. - det var så billigt at jeg ikke kunne gå fra den. Men så havde vi da også noget at putte alle vores ting i.


En Bon Gout taske til 50 kr i kernelæder. Den har lidt brugsspor, men sådan er det jo næsten med alle gamle tasker..


En dejlig æske til sygrej og andet godt.

2 kommentarer:

  1. Fine fund!

    Og iiih, så har jeg igen glemt det. Ser altid opslaget flere måneder før det er der, og tænker at denne gang skal jeg afsted. Men det må så blive næste gang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er åbent i morgen søndag fra 10 - 16

      Slet