tirsdag den 11. juni 2013

"Ikke tøv - køv"!

Ugens anbefaling - Loppe Deluxe


I Ejby på Fyn åbnede der i lørdags en lille ny loppebiks - Loppe Deluxe. Min svigermor fortalte mig at der skulle åbne den her nye butik på Kingstrupvej 1 i Ejby, og selvfølgelig skulle jeg forbi og se hvad det nu var for noget..

Og det er altså en virkelig fin butik. Den er ikke ret stor og der er ikke proppet op med skrammel. Men det er sådan nogle lækre delikate ting de har med ganske rimelige priser og virkelig hyggelig stemning. Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger Loppe Deluxe:)


Jeg lod mig da også friste og købte disse 3 fine skåle fra Royal Copenhagen. 


En super cool broche - En sort glaseret porcelæns bambi.. Til den nette sum af 40kr. 

Men det var ikke kun porcelæn vi fik med ud fra butikken, min søster og jeg. Vi fik det mest geniale motto med ud af døren helt gratis, så nu får i det også.

"Ikke tøv - køv"! 

Oversat til dansk betyder det, at man ikke skal tøve men købe. Men det klinger absolut bedst på bondsk...

Hvis du vil vide mere om Loppe Deluxe og se billeder fra butikken kan du følge med på facebook.


- Rigtig god fornøjelse

4 kommentarer:

  1. Hej Freja. Sikke en fin butik du har fundet. Havde hørt at de ville starte men ikke hvornår. Så vil jeg over og kigge. Fandt du posen på din bagdør :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, ja tak! var det dig... Det var en rigtig fin overraskelse!!! 1000 tak! Det faldt i rigtig god jord:)

      Slet