søndag den 24. februar 2013

Hvis du skal se "Den Store Bagedyst" I år, så....


...bliver det uden mig på skærmen... 



Vi var 40 deltagere til castingen i går og 10 gik videre til næste runde. I alt skulle der være 4 castings, 2 på Sjælland og 2 i Aarhus. 160 deltagere skal skæres ned til 40 og derefter går 10 videre til optagelserne.

Aldrig har jeg set så mange smukke og lækre kager og det var en fantastisk oplevelse at møde så mange bageentusiaster på een gang. Jeg har aldrig været til casting på noget før og havde brugt rigtig meget tid på at finde den perfekte kage jeg ville præsentere, men havde ikke skænket det en tanke at jeg skulle præsentere den og mig selv for 41 fremmede mennesker... Det kom fuldstændig bag på mig og det er bare ikke min stærke side..

Den første sætning gik fint, men så blev jeg grebet af panik og fik slet ikke sagt det jeg gerne ville sige og det som jeg fik sagt blev sagt meget hurtigt og jeg vrøvlede rigtig meget.. Jeg var rigtig ærgelig over at jeg mistede kontrollen over min nervøsitet og alle de andre bare fortalte og fortalte om deres kager og kærlighed til bagning osv. osv. som om de aldrig havde lavet andet end at stå foran en hel forsamling.. 

Men når det så er sagt, så er det egentlig meget rart ikke at skulle stresse over det mere.. Nu kan vi igen slappe af i det lille hjem. Jeppe er også ved at være lidt træt af at skulle spise 3 cupcakes om dagen:) 

Mange tak til alle som har bakket mig op! Det har betydet rigtig meget for mig!

1 kommentar: