mandag den 25. februar 2013

Ugens loppefund fra Antik & Trend Marked i Middelfart


Hurra! Endelig fandt jeg et fint lille møbel til vores radio, til at stå ved siden af sofaen. Vi fandt dette fine teak møbel på søndagens Antik og Trend Marked i Middelfart. Der var en masse fantastiske ting at kigge på, men det var kun den her vi fik med hjem denne gang..

Sælger ville have 400 kr. for møblet, men vi fik ham ned på 300 kr. sikke et kup! Vi har efterfølgende slebet  overfladen let og givet træet bivoks, så det ligner nyt. Det passer perfekt til vores sofabord som også er i Teak og med flettet hylde underneden.. Vi er begge to heldigvis ret vilde med teak træs møbler, og jeg tror også at hvis jeg finder en skænk med det skønne 50'er look en gang, at jeg kan finde plads til den.. 

Gik du glip af markedet i Middelfart, får du chancen for at besøge Lindquist Antik & Trend Marked igen den 10/3 i Randers.

2 kommentarer:

  1. Skønt lille møbel! :) sikke et kup. Har fundet din blog gennem OhDeer og glæder mig til at følge med

    Klem Pernille//pescno.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pernille, tusinde tak for dit besøg. Det glæder mig meget!

      Slet