torsdag den 21. februar 2013

5 ting om mig - legen




Der har på instagram, blandt nogle af dem jeg følger, kørt en Fortæl 5 ting om dig selv-leg. Jeg syntes det har været helt vildt spændende at følge med i. Mange af dem jeg følger på Instagram er ikke nogle jeg kender personligt, men jeg følger deres dagligdag i billeder og blog's hvis de ar sådan en. Men i hvert fald så synes jeg det er virkelig interessant at læse de her ting om folk. Jeg læste blandt andet om en der ikke kunne lide rødvin, men så gerne ville fordi hun syntes det var så sofistikeret. En anden skrev et meget personligt punkt på sin liste, at hun var ved at tabe sit hår. Hun beskrev det som at hun var ved at miste en del af sin kvindelighed og at hun græd indvendigt. - jeg havde grædt udenpå!..

Jeg har i hvert fald stor respekt for disse sandheder der bliver delt ud af på det fantastiske medie som Instagram er. Så her kommer der 5 ting om mig:
  1. Jeg er kun 155,5 cm høj, og undgår helst at gå i flade sko.
  2. Jeg kan blive rigtig gal når jeg kører bil, hvis dem i bilen foran kører dumt eller langsomt, det er ikke særlig pænt - jeg ved det godt...
  3. Da jeg var lille måske 3-4 år? faldt jeg ned over opvaskemaskinen og fik en gaffel i maven. Der skete ikke noget et plaster ikke kunne klare, men jeg har stadig et lille ar. Siden dengang vendte min mor altid bestikket nedad..
  4. Jeg drømmer om at blive gift med Jeppe. Jeg vil bare så gerne giftes - fest eller ej - kirke eller rådhus, jeg vil bare så gerne være Fru Jeppe. Jeg er nok lidt gammeldags, eller også så er det fordi jeg er vokset op kun med min mor og søster. Så drømmer man måske lidt mere om den der kernefamilie. Jeppe virker hvist ikke til at have så travlt. Men hans forældre er også stadig sammen den dag i dag:)
  5. Jeg ville hellere have levet i 20'erne, 30'erne, 40'erne og 50'erne før det her forbrugssamfund gik amok..

4 kommentarer:

  1. Shit tør aldrig lade opvaskeren stå åben længere og bestikket bliver vendt nedad fra nu af :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det kan være farligt at tømme opvaskemaskine:)

      Slet