søndag den 3. februar 2013

Ugens loppefund - OMA Margarine




Som jeg fortalte i går, var jeg til loppemarked i Odense Congress Center, men jeg snød Jer faktisk for et enkelt fund og det kommer her.

Jeg fandt dette fantastiske reklameskilt i zink til 525 kr. Ja, min familie syntes det var dyrt men jeg synes det var en OK pris, især fordi det oprindeligt kostede 600 kr og det havde jeg været villig til at give.

Jeg spurgte manden i boden om jeg ikke måtte få hans telefon nummer og så komme hjem til ham og hente skiltet når jeg havde besluttet mig, om jeg ville købe det eller ej. Det måtte jeg godt. Efter en times betænkningstid der hjemme, havde jeg  besluttet mig og sendte min mor og hendes mand, som stadig gik rundt inde i centeret, hen for at købe det til mig. 

Min mor sagde til manden at hun gerne ville købe skiltet, men nu kostede det pludselig 650 kr. Det kunne min mor ikke forstå og min mors mand bød ham 500 kr. Men manden var noget modvillig og ville faktisk næsten ikke rigtig sælge det til dem, for han havde nok næsten solgt det fortalte han. Min mor spurgte om det var en ung lyshåret pige i en smart jakke der næsten havde købt det og det var det, svarede han. "Jamen det er min datter og hun har lige ringet og sagt at vi skulle købe det til hende". Så ville han godt sælge det og endda kun til 525 kr. 

Jeg synes det var sødt af ham at han ville holde på det til mig, og satte prisen op til andre:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar