fredag den 23. november 2012

Fredagsperle hos Karen Klarbæk


- Velkommen indenfor -

I dag er jeg Fredagsperle i Karen Klarbæks Verden, noget som jeg har set meget frem til. Jeg elsker Karens fredagsperler, det er så hyggeligt at se andres blogs og få ideer og blive inspireret. Jeg ved at mange andre også holder af Karens perler derfor er jeg samtidig lidt nervøs og spændt.. Det er lidt ligesom at få huset fyldt af gæster.. Man vil gerne have at det skal pænt og ordentligt ud - sådan har jeg det:).. Min blog har eksisteret siden april i år - så jeg er stadig forholdsvis ny i blogland - eller i hvart fald "ung":)


Du er velkommen til at kigge rundt og give din mening til kende hvis du skulle have lyst.
 Jeg håber at mange vil få lyst til at følge min blog fremover:) 

9 kommentarer:

  1. Hej
    Fin blog du har
    Jeg følger med 😊
    Go weekend
    Kh Helle

    SvarSlet
  2. Spændende blog. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  3. Hej. Sikke en hyggelig blog Karen igen har valgt til Fredagsperle..... Det er en super "måde" at finde nye hyggelige blogge på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er selv helt tosset med at følge med i Karens fredagsperle og se hvilke nye spændende ting der dukker op:)

      Slet
  4. Selvfølgelig er du da fredags perlen alt andet ville da være tosset.....

    SvarSlet
  5. Hej - glæder mig til at følge din blog. Du har en fed stil som Karen skriver:)

    SvarSlet
  6. Kærlig hilsen fra Island ! Gerður

    SvarSlet