mandag den 3. juni 2013

Ugens loppefund fra SeChloe i Odense

Et uventet men længe ventet et af slagsen...

 Jeg har længe drømt om at få fingrene i denne ældre udgave af Irma-dåserne. 


Den bærer lidt præg af at have stået på et værksted.. Men den er hverken bulet eller rusten og passer perfekt i samlingen:) 100 kr måtte jeg give for den. Jeg har set den på nettet solgt til omkring 150 kr. så det var nok ikke helt skævt.


Jeg fandt Irma kaffedåsen i dette hjørne.. Jeg tog lidt stemningsbilleder fra butikken, med min I-phone så jeg undskylder på forhånd billedkvaliteten - eller mangel på samme:)







SeChloe er en rigtig fin butik og den kan varmt anbefales. Hun har rigtig mange ting og man kan sagtens gå butikken igennem et par gange:) Du kan følge med i varesortimentet samt se åbningstiderne på facebook siden her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar