onsdag den 19. juni 2013

Loppefund fra Brørup Marked - juni 2013

I fredags trodsede mine svigerforældre og jeg det våde sommervejr og kørte en tur til Brørup marked. Heldigvis klarede det op på vej derover og der var masser af boder at kigge på og handle ved. 

Her er et par af de ting jeg fik med hjem denne gang...

'

2 fantastiske vægvaser - som er på vej ind i de danske hjem igen. Damen der solgte mig dem havde et rimelig stort udvalg, hun havde haft dem  til salg i næsten 3 år uden at sælge en eneste. Men lige nøjagtig den fredag havde hun solgt 4, hvoraf 2 af dem var til mig:)

Et meget gammelt Sorteper spil, stadig med spilleregler liggende indeni. Damen der solgte mig det fortalte at hendes datter havde spillet det meget med sine bedsteforældre da hun var barn. En dag havde hun haft datteren med i bussen, hvor der også var en afrikaner. Da afrikaneren skulle af bussen, havde datteren meget højt spurgt sin mor " Mor, hvorfor skal den sorteper af nu?" 

Det var en meget sjov historie at få med på vejen:)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar