tirsdag den 25. juni 2013

My weekend in Instagram #6


I weekenden havde jeg besøg af nogle af mine skønne veninder. Jeg havde sørget for at der var masser af kage til dem, ja hele 6 slags:) Macarons, Mette Blomsterbergs hindbærlagkage og biscotti. Der kommer opskrifter på de fleste af kagerne i løbet af de næste ugers tid. 

Jeg brugte næsten hele weekenden på at bage, dog blev der lige tid til et hurtigt besøg i den smukke fynske by Assens. Jeg fandt også lidt genbrugsguld, som jeg skyndte mig at finde plads til. Jeppe tilbragte weekenden i København, så jeg benyttede lejligheden til at snige det lille møbel med hjem.:)

Jeg blev så forkælet med alverdens hjemmelavede sager; kort, hyldeblomstsaft og en helt fantastisk kageopsats lavet af de fineste blå platter. Kvinden bag kreationen finder du her, og lur mig om der ikke dukker et indlæg op om hvordan du selv kan lave en kageopsats.. 

Tak for besøget, det var så hyggeligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar