onsdag den 12. juni 2013

En gave uden afsender..

I mandags var der en dejlig overraskelse til mig da jeg kom hjem fra arbejde. På mit dørhåndtag hang der en lille pose med de dejligste sager i:) Pakken havde ingen afsender på, men jeg kan konstatere at den hemmelige afsender er en der har sans for hvad jeg godt kan lide:)


Posen indeholdt nogle meget fine hæklede mellemlægsservietter. En dyb tallerken til mit nye stel som jeg fik i fødselsdagsgave.


Og den yndigste, fineste fine hæklede krave. Den er så bedårende! Jeg ved godt den ikke lige passer til blusen her på billedet, men jeg kunne ikke vente med at tage den på:)

Kære afsender (som har givet sig til kende igenbrug-dk)

1000 tak for pakken, det er sådan nogle fine ting, og en dejlig overraskelse ikke mindst!

TAK

1 kommentar:

  1. Velbekomme, dejligt at overraske og at det faldt i god jord :-) Den klæder dig den lille krave.

    SvarSlet