søndag den 2. juni 2013

En pakke fra Morfar

Kære barnebarn

Din ordre er nu afsendt ;)

Morfar er virkelig ovenud lykkelig for at kunne glæde et af sine skønne børnebørn med et lille vintage-klenodie fra hans spændende gemmer! :)

Morfar håber, at dette stykke verdens historie må bringe megen glæde i generationer frem!

Morfar glæder sig til at høre fra dig igen :)

Sådan stod der i den mail jeg modtog inden pakken fra MorfarsMoustache.dk, landede i min postkasse. Jeg synes det er en alletiders sjov mail:) Jeg elsker når tingene er gennemførte, og det må man jo sige at det her er:)

Men nu til indholdet af pakken:) I pakken lå den fineste lille Krenit skål i himmelblå. Så ikke nok med at det blev første gang jeg vandt i en giveaway, så fik jeg også min første Krenit skål:)


Her er den fine skål på min nye hylde som endelig er blevet hængt op. Så var der jo også lige en anledning til at vise den frem:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar