mandag den 27. august 2012

Ugens Must have - Fra IKEA igen..


Jeg elsker når det nye IKEA- katalog udkommer, der er altid så mange fine ting og ideer. Denne gang er jeg faldet for denne øreklap stol - Strandmon, den er total retro.. den må jeg bare eje!.. og så til sølle 1799.- Den super fine fodskammel der passer til koster 499.- 

HEKTAR Loftlampe IKEA Lampen gi’r et behageligt lys, når du spiser. Den spreder et godt, direkte lys over spisebord eller bar.

Og når vi nu er i gang, så er den nye lampeserie - HEKTAR, bare super fed.. Den her koster kun 149.- armen altså... Derudover har IKEA fået super mange turkise produkter ind i sortimentet - det er lige mig! 

Blandt andet den her super fede pude til 59.-, den er så fin, men desværre passer den ikke rigtig hjem i min stue.. Den er lidt for moderne og pang farvet..

LAPPLJUNG FÅGEL Pude IKEA Kan vendes. Forskellige mønstre på hver side. Lynlås gør betrækket nemt at tage af og vaske.LAPPLJUNG FÅGEL Pude IKEA Kan vendes. Forskellige mønstre på hver side. Lynlås gør betrækket nemt at tage af og vaske.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar