tirsdag den 14. august 2012

Fyn er fin!


Jeg elsker at bo på Fyn. Jeg synes det er et fantastisk sted med hav hele vejen rundt, skove, slotte og lige nu  alle de gule marker. Fyn har så mange små søde gamle landsbyer og overalt støder man på små boder med kartofler, jordbær, ærter og meget andet. Ikke ret langt fra hvor vi bor støder man også på sådanne boder. Jeg har mine helt egne favoritter - Min kartoffel pusher på Altonavej mellem Fjelsted og Køstrup og blomsterdamen på Åvænget i Harndrup.



Som I kan se er der et stort udvalg og til meget billige penge f. eks. de største squash til 5,00, Porrer til 10,00 og en pose rødbeder til 8,00. Jeg bliver næsten som et barn i en slikbutik når jeg kommer derud..




De yndigste buketter plukket i hendes egen have, pakket nydeligt ind og så koster de kun 20 kr....



En fin buket til at pynte i stuen: 20.-



1 kommentar: