torsdag den 23. august 2012

Collage - Something Brown


I denne uges collage kan du blandt andet se et billede af to høns der begge er blevet skruk og som ligger på et æg -den ene mere hidsig end den anden..

En springmus i et sylteglas (Bare rolig, den var der kun længe nok til at jeg kunne tage billedet) som Tiggi stolt havde med ind i køkkenet en morgen og som jeg med møje og besvær fik fanget i glasset og sat ud i det fri igen.. Først havde hun den med ind i køkkenet men fangede den igen og tog den med ud på badeværelset. Jeppe fik pludselig travlt med at komme på arbejde og så stod jeg der.. Jeg er heldigvis ikke bange for mus, så jeg måtte jo se hvad jeg kunne gøre med det stakkels kræ, som jeg først troede var dødsens. Pludselig fik den energien tilbage og så gik den vilde jagt..

Et billede af min ugle sparegris som er et af de bedste fund jeg har gjort på Brørup marked.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar