torsdag den 9. august 2012

Collage - Something Green

Green - grøn - grön


For at have en andledning til at lave collager, har jeg givet mig selv den udfordring at lave dem i forskellige farveserier. Den første blev blå for at det skulle passe til min gammelt, nyt, lånt og blåt - etikette. Den næste her synes jeg skulle være grøn fordi sommeren stadig er over os og så er grøn bare en skøn farve.

I collagen finder du blandt andet mit fine lemonade ur som jeg er rigtig glad for, det var næsten en af de første ting Jeppe og jeg købte til huset sammen... Det var også det første der blev hængt op i den nye stue igen.

Min mintgrønne Eslau vase som er et af mine favorit loppefund fra i år. Et billede af mig taget sidtse forår i min grønne Holly dress fra Dixie Grey ved Marinaen i Assens - det var mit første betalte modeljob.. Noget jeg aldrig havde troet nogle ville betale mig for..:)

- Glæd dig til næste uges collage i brunt tema.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar