onsdag den 22. august 2012

Ugens anbefaling - Vintage shop


Jeg har fundet hjemmesiden FN92Shop via en blog jeg læser af og til - madmusikmode. Den fangede med det samme min opmærksomhed. Der er så meget fint vintage, lige fra 1890´erne til 1990´erne. Så er man til 50´er swing eller 80´er farver og mønstre? så har Fn92shop et fint udvalg. Du kan endda købe diverse vintage hatte og brudekjoler. 

1950\'s White tulle wedding Dress./36-38
1980’s-style White tafta jacket with lace and pearls/38 1980’s White shoes/37

Jeg har selv handlet via hjemmesiden og har været fint tilfreds med service samt kommunikation. De kunne dog godt gøre mere ud af at beskrive deres accessories sortimentet, da det er svært at se stand samt størrelser på de forskellige ting. Men min pakke blev leveret hurtigt og derudover var der et yndigt sæt ørestikkers med i pakken - en lille gave.. Og hvem kan ikke lide at få lidt mere end man har betalt for?
 Deres fragt synes jeg dog var lidt dyr - dvs. jeg synes at Post Danmark har nogle høje priser... men det må blive et helt andet indlæg....

Det er helt klart en hjemmesiden der er et besøg værd, og jeg handlede der gerne igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar