tirsdag den 21. august 2012

Must have - Gamle dåser


Netop som jeg havde besluttet mig for at jeg ikke skulle eje flere dåser, dukker der nogle nye op jeg selvfølgelig ikke kan stå for. 
Jagten er sat ind på disse 5.


Denne variant i cirkelkaffeserien er da slet ikke til at stå for. Billedet er lånt fra Frou-Frou.dk

Dåsen er fundet på Herning stumpemarked se indlæg herom her


Dronningen af Cirkelkaffedåserne må være denne antikke udgave hvor kaffedamen kigger den anden vej samt ser helt anderledes ud. Denne er spottet hos min veninde og på Qxl. Hvor den blev solgt for ca. 200.-

Dåsen er fundet på Herning stumpemarked, det kan du læse om her 


Irma kaffedåsen med de blå tern og den røde stribe skal være velkommen i mit køkken! Den skal jeg nok finde plads til. - Billedet er lånt fra www.genbrugsmode.dk. hvor den er solgt for 150.-

Dåsen er fundet hos SeChloe i Odense, læs mere om fundet her


Sidst men ikke mindst. Klassikernes klassiker, Store Marie. Spottet mange steder, aldrig til den rigtige pris. Billedet er lånt ved Frou-Frou. Afhængig af stand alder og udformning 80-300.-

Dåsen er fundet på markedet i Odense Congress Center læs indlægget her

Lagerman

Lagermann Lakrids dåse findes også i en grøn udgave. Denne er spottet hos www.fasteranna.dk til 95.-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar