søndag den 28. juli 2013

Magien fortsætter..

Der bliver produceret krympeplast som aldrig før i det lille hjem.

Derfor har jeg tilføjet en side på bloggen du kan finder under navnet Fröken F.
Her kan du se og købe ørestikkers jeg har lavet efter egne ideer. Alle produkterne er lavet i hånden af mig i materialet krympeplast. Det produkt du ser her på siden er det du får. Materialerne jeg bruger er købt i Panduro Hobby, dvs. at ørestikkere overholder danske krav i forhold til nikkel. Hvis du ønsker selv at montere ørestikken på krympeplasten, kan dette også arrangeres.

Prisen pr. par er 50 kr incl. porto - fordjeg elsker at sende breve og pakker afsted:) Hvis du er interesseret i at købe et par ørestikkers her fra siden, så send mig en mail med hvilket par du kunne tænke dig.

Mrs. & Mr. Tribbles 

Stjerner

Amøbe #1

Amøbe #2


Garnnøgle #1

Garnnøgle #2

1 kommentar:

  1. Lækre sager du laver. Glæder mig til at følge med og se mere :-)

    SvarSlet