søndag den 4. august 2013

Penneven søges


Ja det lyder måske lidt gammeldags og lidt mærkeligt:) Men jeg synes det kunne være så hyggeligt med en penneven - en at sende små fine breve afsted til og en at modtage et håndskrevet brev fra... Så bliver det da ikke mere retro!

Da jeg var lille - måske 7-8 år... Drømte jeg om en penneven. Jeg kan huske at jeg altid læste annoncerne bag i Bamse tegneserierne, men tegneserierne var desværre gamle og annoncørerne var blevet ældre.. Så jeg fik aldrig en penneven..

Efter at være blevet inspireret her hos Puk på Thepukproject, deltog jeg i "den hemmelige penneven jagt" hos Kreafreak i håbet om at finde en penneven, men det blev desværre ikke til noget... Jeg håber på at finde en kreativ penneven med samme lyst som mig til at lave små personlige gaver, en tegning eller et hyggeligt citat til dagen og vejen. 

Om mig selv kan jeg fortælle at jeg er 27 år, bor på Fyn sammen med min kæreste. Jeg er lige startet i lære som Visual Merchandiser/dekoratør, jeg elsker at gå på opdagelse på loppemarkeder og i genbrugsforretninger. Jeg holder meget af at bage, hækle og min nye dille - krympeplast:)
Jeg vil gerne skrive med en nogenlunde på min egen alder 20-35 år.. Du må også gerne være bosiddende i et andet nordisk land.

Hvis det kunne være noget for dig, så smid mig en mail. Mailadressen finder du nederst i min profil her på bloggen. Jeg glæder mig til at høre fra dig:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar