onsdag den 10. juli 2013

DIY - Statement halskæde

Ideen til denne halskæde er tyvstjålet her fra Frk. Hansen. Men jeg blev så vild med ideen at jeg med det samme måtte en tur i Panduro Hobby for at købe kæde, lås og smykkeringe. Skyndte mig hjem i gemmerne af lange perlekæder og fik sat denne her sammen...

Jeg synes selv den er ret fin.. Så nu går jagten ind på at finde flere perlekæder de næste par dage:)



Hvis du gerne vil lave din egen, så find en perlekæde hvor perlerne ikke sidder for tæt.. Ellers falder kæden ikke rigtigt og det bliver lidt underligt at se på. 



Min kæde er lidt mere spinkel og smykkeringene er lidt mindre end Frk. Hansens, ellers er fremgangsmåden den samme; læg kæden dobbelt eller mere, afhængig af længden.. Monter smykkeringene i perlekæden og kæden. Sæt låsen på og voila! 

Hvis du kaster dig ud et lignende projekt, så send mig gerne en mail, så linker jeg gerne til dig. Det er så sjovt at se de forskellige fortolkninger af samme ide:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar