onsdag den 24. oktober 2012

Ugens anbefaling - Ting & sager i Herning


På lørdag d. 27. oktober er der stumpemarked i Herning, stumpemarkedet er lige så gammelt som jeg. Men det er ikke stumper jeg tager til Herning for at se - det lader jeg min kæreste om... Så får jeg mere fred til at kigge på kræmmerboder! Ting & sager - det er det jeg kører så langt efter!

Ting & sager har knap så lang tradition som Stumpemarkedet, men til gengæld har det bredt sig ud over alle rammer og i år er der ca. 400 boder i 4 haller der er fyldt op med alverdens isenkram fra lofter, garager, dødsboer og hvor tingene nu ellers kommer fra.


Jeg lover dig at hvis de er til skrammel og loppesager - så er Herning paradis på lørdag!!

- Jeg mister helt pusten bare ved tanken....

Stumpemarked-Herning.dk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar