lørdag den 13. oktober 2012

Når nogens skrammel bliver til andres skatte


 Vi er jo alle forskellige som mennesker, har forskellig stil og synes ikke altid at de samme ting er pæne. Man kan ikke diskutere smag, men hvor er det dejligt at vi er forskellige! Nogle ser skrammel og andre ser en uvurderlig skat - Det er det jeg elsker ved loppemarkeder. At en ting som har fyldt op på nogens loft fordi de ikke har anset for at have nogen særlig værdi - kan gå hen og blive en andens favorit nips og få ærespladsen på Amagerhylden.. Bare ved at skifte hænder...

 Jeg har været så heldig at få en lille samling af noget blandet musselmalet foræret af min svigerfars søster. Noget af det er fra Royal Copenhagen, Bing og Grøndal og kanden har det der "fattigmandsmønster" men er super sød alligevel. Nogle af tallerkenerne er lidt skårede, men jeg skal nok finde noget at bruge det til! Jeg er ikke så kræsen når det kommer til musselmalet;) skårede tallerkener kan sagtens blive en yndig vægplatte - men det er jo smag og behag.




Derudover fulgte der en gammel Pepsi-Cola oplukker med, sådan en der skal monteres på en væg. Den er super sjov!
- Så 1000 tak til Laila, jeg er rigtig glad for det hele!



1 kommentar: