mandag den 29. oktober 2012

Giv dine billeder et touch af Halloween

Jeg har tidligere anbefalet picmonkey.com - og nu gør jeg det igen, for de bliver bare ved med at finde på nye sjove ting. Lige i øjeblikket har de lavet et Halloween tema som jeg er blevet stor fan af! Jeg er i forvejen stor fan af efterår og byder den  del af den amerikanske Halloween der har med græskarlygter, uhyggelige cupcakes og Halloween fester velkommen. Men det der trick or treat kan de nu godt beholde..

Jeg har været ude i det skønne efterårsvejr og tage et par billeder og så har de kreative ideer fået frit løb på picmonkey.com og uhyggen har bredt sig!

Før picmonkey.com



Efter...


Før..


Efter.. kan du mærke uhyggen?


Før, en hyggelig bunke visne blade..


og her er der kommet besøg af nogle farverige græskarhoveder:)

1 kommentar: