onsdag den 17. oktober 2012

Ugens anbefaling - Farmorsminde.dk

Jeg har før skrevet om Farmors minde på bloggen. Der vidste jeg bare ikke at det hed farmors minde.. Du kan finde det "gamle" indlæg her.

Farmors minde har også en web-shop og en rigtig fin fysisk butik der helt sikkert er et besøg værd. Jeg synes hun har lidt høje priser på tingene men man kan helt sikkert finde noget man kan bruge og måske forhandle sig til en lavere pris.... Grundet de lidt pebrede priser er der derfor også lidt mindre udskiftning i tingene i forhold til hvad jeg er vant til hos Igenbrug.dk....

f.eks har jeg spottet denne super seje dåse til 450.-




Eller denne vildt flotte bakke til 175.-



Du kan se mange flere varer, adresse samt åbningstider på farmorsminde.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar