søndag den 26. maj 2013

My birthday in Instagram


I går var det min 27 års fødselsdag. Jeg havde gæster til morgenmad og fik nogle dejlige gaver. Jeg fik nogle nye hverdags tallerkener af Jeppe fra Egersund og en fantastisk fin hatteæske, meget velholdt. Alle herlighederne havde han købt hos Igenbrug.dk i Brenderup. Så dejligt med nogle nye gamle tallerkener, vi var blevet lidt trætte af de hvide flytte-hjemmefra-tallerkener vi havde.

Et par super fede gule øreringe og en fantastisk smuk skål fra Lucie Kaas fik jeg af min søde familie.(mor, søster, svoger og mors mand) Af min svigerfamilie fik jeg et godt tilskud til min opsparing til et marguerit havemøbelsæt. Så nu varer det ikke længe før der kommer havemøbler i haven - måske vi når det inden sommeren er ovre:)

Om aftenen var jeg så heldig at jeg var inviteret til 30 års fødselsdag hos en kammerat. Der var sat partytelt op, sørget for glade gæster og masser af god mad - hvad mere kan man forlange på sin fødselsdag:) 

En kæmpe lagkage gjorde sin entre, desværre med det forkerte navn. På kagen stod der "Tillykke Marie", men kagens ejer hed Mark. Så en anden gæst og jeg fik med ske og kniv rettet fejlen så godt det nu lod sig gøre..

Derudover havde en masse mennesker brugt tid på at skrive en lille hilsen til mig og til jer vil jeg gerne sige 1000 tak:) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar