lørdag den 18. maj 2013

Mit nye tørrestativ

Det tog sin tid... men nu er min nye tøjsnor kommet op. Så nu kan jeg tørre mit tøj i den friske luft.. ah... 


Tøjstativet har været undervejs i næsten 2 år. Det startede med at jeg skulle finde de gamle porcelænsklokker. De er faktisk ikke så nemme at finde og temmelig dyre også... 10 stk fik jeg til sidst fundet og så lå de endda i min fars baghave..


Tørresnor skulle findes og her duede plastik ikke og klemmerne skulle selvfølgelig være i træ. Tørresnoren fandt jeg i tømmerhandlen til 3,50 kr pr. meter. Klemmerne er købt i Brugsen


Herefter fik vi købt de 3 lærke træs stolper og lagt dem i kælderen, og der lå de så godt at de lå der i et år...

Nu er de blevet lavet til to små telefonmaster i min baghave:) - gad vide hvad naboerne tænker...

1 kommentar:

  1. Wauw hvor er det bare super flot... Er vild med ideen:-)

    God pinse
    Simone
    Medvingerbagud.blogspot.dk

    SvarSlet