torsdag den 9. maj 2013

En Markedsjunkie´s bekendelser


Jeg har aldrig forsøgt at lægge skjul på det, men jeg er nok afhængig af loppemarkeder.. 

Jeg elsker bare det der med at gå rundt og rode i gamle glemte kasser fra folks lofter og kældre. På udkig efter et unikt stykke historie eller en sjælden skat.. Følelsen af at stå der med den helt rigtige ting i hånden eller spotte den på lang afstand og få den til en god pris, eller endnu billigere end forventet - det er mit "fix". 

Det er grunden til at jeg altid er på marked når jeg kan komme til det.. Gerne oftere.. Med årene er jeg  dog blevet lidt mere kræsen, bedre til at handle til den rigtige pris og en ørn til at spotte de gode ting... synes jeg selv..:)

Jeg har allerede sat kryds i min kalender følgende datoer:

D. 9-12 maj - Lillebæltmarked i Middelfart
D. 11. maj 10-16 - Antikmarked på gråbrødre Plads i Odense 
D. 26.maj 10-14 Bagagerumsmarked.dk, Odense
D. 1. juni fra 8.30 - Loppemarked i Nedergade, Odense
D. 15. juni fra 9.00 - Norfyns Kræmmermarked i Søndersø
D. 30. juni 10-16 - Loppemarked ved IKEA i Odense
D. 12-14 juli - Ørbæk Marked
D. 18-19. juli - Vorbasse Marked
D. 16-18. august - Gelsted Marked
D. 18. september fra 6-22 - Egeskov marked
D. 20-22 september - Langeskov marked
D. 16. november fra 8-16 - Stumpemarked i Herning

ses vi?

2 kommentarer:

  1. Dejlig med en deler. Jeg er også entusiastisk "lopper" og har fået overbevist min mand også :) vi tager i weekenden til Dalager marked i Vestjylland hvor jeg kommer fra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altid rart når man kan få manden med til at slæbe;)

      Slet