tirsdag den 19. marts 2013

Jeg finder håndtasker..

Jeg er altid på jagt efter gode sager og af og til støder jeg på ting jeg ikke selv har brug for, råd til eller synes passer til resten af min garderobe.. Men derfor kan man jo stadig synes at en ting som for eksempel en taske, et par sko eller et par øreringe er fantastisk cool og måske passer bedre til en andens stil..

 Jeg har igen fundet et par ting på Etsy; nogle super seje tasker, som jeg ikke selv skal bruge, men som jeg alligevel synes er ret seje. Hvem ved måske er det lige den du står og mangler...


1950s 60s Bamboo box handbag

Billedet er lånt fra shoppen på Etsy.com

Super fed bambus taske spottet her hos Veramode

1960s Vintage Handbag Patent Leather -Two Toned with Stripes and Button Details

Billedet er lånt fra shoppen på Etsy.com

Endnu en taske spottet her hos Jessica

Vintage, Wicker, Woven, Beaded Purse, Retro Purse, Vintage Handbag, Vintage Brown Handbag, Vintage Purse


Billedet er lånt fra shoppen på Etsy.com

Eller denne flettede håndtaske spottet her hos Danielle

Hvis du har en Etsy-konto kan du følge mig som Froeken F.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar