onsdag den 13. marts 2013

Pakkepost fra USA og UK

I går stod der endelig 2 længe ventede pakker fra henholdsvis USA og UK. 

Fra ejeren af denne Etsy shop i London modtog jeg disse skønne armbånd. Jeg har længe ønsket mig et par armbånd i bambus, så da jeg stødte på dette sæt til 150 kr., slog jeg til.

De bliver alletiders til sommerkjolen - hvis det da bliver sommer..

Fra Nancy's shop i USA købte jeg denne velholdte, ja næsten ubrugte Kelly-taske fra 50'erne - 60'erne.


Begge varer lever fuldt ud op til mine forventninger. Det er altid spændende når man køber noget brugt over nettet..

Jeg elsker at vente på pakker - også selv om jeg selv har købt og bestilt dem. Det er så hyggeligt!

Derfor har jeg tilmeldt mig den hemmelige penneven-leg hos kreafreak. Jeg tror det bliver rigtig sjovt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar