søndag den 9. december 2012

9. december - Genbrugs jul

Det er ingen hemmelighed at jeg elsker at finde sager i genbruger og på alle de loppemarkeder jeg kan komme i nærheden af... Det holder jeg også meget af her i julen, det er sjovt at kunne finde noget godt og gammelt julepynt som andre er blevet trætte af men som er det rene guld for sådan nogle som mig!


De røde lysestager kan f.eks. males i en skøn pastel eller anden farve hvis man er ikke er til den rød - hvide - guld-jul som jeg.  Disse stager ar jeg maks giet en 10'er for og kan nemt koste 40-70 kr hvis de er nye og malede. Trommen her er mit projekt i år, efter at jeg ligesom synes at jeg har de julekugler jeg skal bruge, så r det trommen der har fået min opmærksomhed.. Men jeg går nu heller ikke forbi en glastrompet eller en gammel glaskogle:) 

Flagranken er en vigtig del af min jul, man kan købe dem fra ny.. men jeg synes de er for pæne, de er nu pænest når de har været oppe og nede fra julekassen en 8-10 gange:)

1 kommentar:

  1. Det er s fint- jeg har også lige købt sådan nogen stager på loppemarked for ti kroner :)kig gerne forbi min blog

    SvarSlet