mandag den 3. december 2012

3. december - Beskedne juleønsker

Jeg elsker at give og modtage gaver i julen, men jeg synes godt at det kan blive for meget med alt det man skal købe. Jeg nyder ikke at stresse rundt efter den rigtige farve trøje til den rigtige pris osv. osv. Så i år har jeg valgt at lave hjemmelavede gaver til min familie og måske finde en lille ekstra ting. Derfor har jeg fundet nogle beskedne men dejligeting til min ønske seddel.


Clover Soft Touch Hæklenål
str. 3,5 og nr. 4


Den bedste hæklenål  - kan fås hos tantegrøn 




Army grønne kørehandsker fra Randers handsker fås hos Baggi  eller  Helm.nu str. 7

Jo og så ønsker jeg mig den Dalar hest der lige nu bor hos min svigermor, men som Jeppe af en eller anden mærkelig grund ikke vil have skal med hjem.. 



Et fantastisk fint fad fra den glemte skufffe. Det er så sejt og med patina - jeg elsker det!




En nyere version af den blomstrede bakke. Total retro og super fede farver - spottet her

Summer 04

Summer 05



De fineste skåle fra casalinga eller her i mint og petrol, designet af Trine Weng.



En vase fra House doctor med fugle på wire.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar