søndag den 22. september 2013

Vinderen er...

Så oprandt dagen hvor en vinder af min giveaway skulle findes.. Der var rigtig mange som gerne ville være med og det er jeg virkelig glad for, mange tak til jer alle:) Desværre var der kun en vinder og  til at hjælpe mig med at finde denne har jeg brugt findenvinder.dk. Herunder kan du se resultatet..

Tilfældig tal udtrækning af Find En Vinder

Kommentar nummer 35 ejes af Louise, hun skriver således: Jeg vil gerne være med i konkurrencen om garnnøgle 1. Jeg elsker at strikke, så det ville passe perfekt :-) Jeg er tilhænger af forår og sommer - jo flere lyse timer i døgnet jo bedre. hilsen Louise

Så kære Louise hvis du vil smide mig en mail på Froekenf@gmail.com, med din adresse så vil jeg sende dig din præmie snarest muligt:) Stort tillykke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar