onsdag den 18. september 2013

Dagens loppefund fra Egeskov marked '13

Dagens fangst fra årets Egeskov marked, var en af de bedre hvis jeg selv skal sige det. Der var mudret som det plejer at være, boderne var proppede med gode sager som altid. En ting var dog anderledes denne gang... - det regnede ikke og solen skinnede faktisk et par timer. Det tiltrak også en del mennesker og til sidst var det hverken til at komme frem eller tilbage i det mudrede terræn..


Dagens første køb var denne fine flødekande fra Bing & Grøndahl til 45 kr. Jeg mangler så absolut ikke flødekander.. Men den ville altså med hjem.. Det fine lille fad fik jeg til en 10'er og må nok tage pladsen som dagens bedste køb.. For nogle år siden på Vorbasse marked, så jeg et rundt fad med samme mønster.. Jeg købte det ikke og har fortrudt det mange gange.. Så dette lille fine fad er trods krakelering helt fantastisk!


Jeg har længe haft et godt øje til de små knappenåle æsker, som koster kassen at komme i nærheden af.. Derfor kunne jeg  ikke stå for Cantaur-æsken i den store udgave til 35 kr. stadig med knappenåle i til et helt liv..:)

Jeg har aldrig set de store æsker før i dag, og fandt endnu en i en anden bod sammen med det fedeste petroleumsblå salatbestik. Jeg fik begge ting for 70kr. hvilket jeg synes var yderst rimeligt, eftersom jeg tidligere på året så et salatbestik magen til, til 95 kr..

Nu venter Langeskovmarked i næste weekend.. Jeg håber på at jeg kan få mig sneget afsted et par timer.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar