fredag den 20. september 2013

Pakkepost fra Holland og Ohio

Endelig kom postbuddet med pakker til mig:) Jeg har været sluppet løs på Etsy igen og det blev en større udskrift... Tasken er købt her, og har været 6 dage under vejs.


Den fine mink-broche fra Holland, måtte jeg slippe 40 kr for.. Det synes jeg var rimeligt nok.. Brochen er fundet her


Det er altid spændende med pakker fra udlandet.. Især om produkterne lever op til ens forventninger.. Jeg har været heldig de fleste gange.. En god ting kan være at skrive til sælgeren før man køber, det giver en god indikation for om sælger er reel nok. Tjek også målene på tingene.. Det er her jeg falder i oftest.. Jeg glemmer simpelthen lige at omregne til cm og lige kigge på målebåndet, eller spørge efter et mål på varen hvis det kan være det afgørende..

1 kommentar:

  1. 6 dage mellem USA og DK? Det er da rimelig hurtigt. Jeg har engang ventet 1½ måned på en jakke derovre fra. I gennemsnit synes jeg, at det tager 1½ uge-14dage for de fleste ting at komme frem.

    Hello foxy lady :)
    Foxy lady? Hah, det minder mig om den der diner-dans i Wayne's World (prøv at skrive "wayne's world foxy" på youtube - så sker der sager :D)

    SvarSlet