tirsdag den 2. april 2013

My Easter in Instagram


Så skriver vi april i kalenderen og urene er blevet sat en time frem - de lange solskinsaftener kan bare komme an.. Påsken er overstået og endte med at blive en rigtig god en af slagsen, trods lidt sygdom i starten.  

Der er blevet pustet, hæklet og spist en masse påskeæg. Plantet blomsterløg i de gamle kaffekopper, pakket ind og pakket ud - Jeg fik nemlig endelig foræret min veninde den lille cirkelkaffedåse jeg har haft liggende siden markedet i Odense Congress Center

I næsten 2 måneder har jeg holdt et fantastisk loppefund hemmeligt.. Men det var det hele værd! Hun blev nemlig rigtig glad og havde slet ikke regnet med at få en pakke af mig og slet ikke indeholdende et så fint eksemplar af den lille cirkelkaffedåse med blå ring. 

Jeg købte den lille kaffedåse for 60 kr. - Man kan ikke holde prisen på en gave hemmelig når det er noget man har købt på et loppemarked. Det er næsten en del af gaven at man har fundet en god ting til en god pris. Og så er det jo heller ikke prisen men tanken der tæller!

Det bedste ved at give den her gave, var at da jeg så den på markedet, vidste jeg bare at det var den perfekte gave til ejeren af denne blog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar