mandag den 29. april 2013

Loppefund fra Brørup Marked april 2013

Hurra for St. Bededagsferie:) Lørdag i St. Bededagsferien var der marked i Brørup. Brørup markedet afholdes hver Fredag fra ca kl. 7 om morgenen og frem til middag. Desværre er der langt imellem at jeg kan komme afsted en fredag, og det er nu ærgerligt når nu Brørup marked er et af mine yndlings markeder...

Jeg synes næsten altid at man kan finde noget godt på Brørup marked, og det er altid et marked jeg ser meget frem til:)


Der blev dog kigget mere end der blev handlet, for mit vedkommende, på dagens tur til Brørup.

Men det blev da til en smuk og meget velholdt lille Lyngby skål til 40 kr. En lille fin vase til en 20'er og et salt og peber sæt i den bedste retro stil også til 20 kr.


En praktisk kasse som Jeppe købte til 60 kr. - men hvis jeg får lov, så adopterer jeg den nok. En kasse kan man altid bruge og jeg synes næsten den er for cool til at ryge på værkstedet..

1 kommentar: