onsdag den 24. april 2013

Forårets første loppefund

Weekenden bød endelig på et par loppemarkeder. På markedet i Aaruphallen fandt jeg en lille pålægsgaffel med det lækreste teak håndtag til en 5'er, en lille retro vase til 20.- og det fedeste indpakningspapir fra nogle gamle butikker, henholdsvis i Skanderborg og Esbjerg. Jeg fik de to ruller med 2-3 meter i hver til 30.- Det var måske lidt dyrt, men man finder jo ikke lignende... bare sådan lige i hvert fald..




Det skønne vejr kunne nydes på Gelskov Gods' udendørsmarked. Der var så mange boder med en masse fine ting - Ja faktisk så mange at jeg ikke kunne bestemme mig og kun købte den lille dåse Sellotape til en 10'er og en lidt træt teakhylde til 25.- Men den skal jeg nok få gjort fin og så finde et sted hvor den kan hænge:)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar