mandag den 7. januar 2013

Ugens anbefaling - Dear Golden, Vintage Shop

Advarsel - Overtræk på dankort kan forekomme.
Forfatteren af dette indlæg kan ikke stilles til ansvar herfor.

Jeg vil gerne anbefale Dear Golden Vintage Shop på Etsy som jeg for nyligt har benyttet mig af. Lauren som ejeren af den skønne netbutik hedder, sælger noget af det smukkeste vintage tøj jeg længe har set. Netbutikken fandt jeg via hendes blog; DearGolden som i øvrigt også er et besøg værd - her kommer der jævnligt sneak peek på nogle af varerne før de bliver sat til salg på nettet... Det er både godt og skidt - godt fordi man kan nå at forelske sig i et og andet og skidt fordi der som regel er nogen der er hurtigere end mig, og så bliver jeg så skuffet... 

Endelig lykkedes det mig at få fingrene i noget af alt det fine tøj og her i fredags var der post fra Michigan. Jeg bestilte blusen d. 23. december om morgene dansk tid og pengene blev trukket på min konto d. 28. december og d. 4. januar lander pakken i min postkasse.. Så trods jul og nytår - må man sige at det har været hurtig ekspedition. Jeg gav lige under 60 DKK for fragten -  det kan Post Danmark dårligt konkurrere med..

1950s sweater / 50s peter pan collar sweater / Good Girl

Billedet er lånt fra Dear golden 

Den passer perfekt og beskrivelsen af standen lever fuldt ud op til min forventning og til 320 DKK var den da slet ikke til at stå for..

Og nu jeg er i gang med anbefaling af både netbutik, blog, service og priser vil jeg da også lige anbefale Deargolden på Instagram. Men pas på her kan man også møde fristelser.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar