torsdag den 24. januar 2013

AV MIN ARM!


Den 10. januar var vi en tur i Aarhus for at jeg kunne få dette smukke eksemplar stukket i huden. Jeg har i forvejen to mindre tattoveringer et nordisk mønster på venstre skulder og 2 kirsebær på venstre ankel, begge har  taget maks 1 time, ikke engang tror jeg... Så det var noget af en oplevelse pludselig at skulle blive udsat for konstant smerte i 3 timer.. 

Jeg bander normalt ikke på bloggen, men  F*** in H*** hvor gjorde det ondt! Nu har den siddet der og kløet i 14 dage og jeg elsker den! Trods smerte og efterfølgende blodsprængninger og hævelser skal den helt sikkert snart have selskab af noget mere farve.


Min smukke tattovering er lavet i Aarhus Tattoo Center v. Casper Mack, som i skrivende stund er ved at arbejde videre på min venindes arm. Og hun er bestemt ikke lige så pjevset som jeg... avs...


2 kommentarer:

  1. Hardcore sted alligevel! Men tillykke med den. Den er da for fed :)

    - Lisa // Lille Lisas Univers

    SvarSlet