mandag den 3. september 2012

Homemade - Hæklet etui til I-Phone

Jeg har længe ønsket mig et etui til min I-phone, men har ikke fundet nogen jeg brød mig særligt om... 
Lige indtil jeg faldt over dette indlæg.. Opskriften er godt nok beregnet på en I-phone 4, så med lidt ændringer i opskriften endte den med at passe til min 3'er... Jeg synes selv den er fin, i forhold til at det er det første jeg har hæklet i et helt år.. Men nu er hækleriet for alvor begyndt i det lille hjem! De mørke og kolde efterårsaftener kan bare komme an..


Den originale opskrift finder du her : lutteridyl.blogspot.dk. En rigtig dejlig blog med masser af hæklerier og andet godt. Hvis du ønsker at lave et etui til en 3'er som her, skal du i stedet for at starte med 22 luftmasker, kun lave 18 eller 20 - afhængig af hvor stramt du hækler. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar