mandag den 14. maj 2012

Loppefund - Fra Egeskov marked

Tavle fra opgang


Jeg har slet ikke haft tid til at loppe denne weekend, så jeg må kigge i mine gamle loppefund og har genfundet dette:) 

Denne fantastiske tavle fandt jeg forrige år på egeskov marked, den fangede min opmærksomhed lige med det samme. Den stod sammen med 4 andre og manden der havde boden ville have 1600.- for dem alle og kun sælge dem samlet. Heldigvis fik jeg lov at købe denne som var den mest velholdte og specielle for 400 .- det var det eneste jeg købte på det marked.

Læg især mærke til nederste højre hjørne J.H Jensen, Vicevært. Det er da fedt! Det er tanken at den skal hænge i vores egen gang når den bliver færdig og så vil snedkeren ( Jeppe) muligvis lave en plade med vores egne navne på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar