torsdag den 5. december 2013

Jeg finder julepynt

Jeg er meget glad for julepynt, især gamle julekugler. Jeg synes de er så smukke og jeg kan ikke lade være med at tænke på alle de jule de er blevet fundet frem og hængt på træet. Tænk at de har overlevet så mange gange. 

Jeg har selv anskaffet mig en del julekugler efterhånden, men jeg kan ikke gå fra en kasse til en god pris:) 

På Etsy kan man også købe gammelt og antikt julepynt. Jeg tror bare ikke at en pakke med julepynt kan overleve turen fra USA eller Tyskland.. 


Jeg er helt forgabt i denne glaskogle i den sarte rosa. 
Den er til salg her hos VintageUA i Ukraine for ca. 45 kr excl. fragt.

West German Vintage Ornaments

Fine glimmerkugler til ca. 57 kr excl. fragt fundet her hos Bluebirdshop i Florida


Jeg synes også at de helt gamle stjerner med glasstavene er så finde, især når der er lidt farve på som denne. Men uha hvor ser den sart ud. Den er fundet Her hos OhDearViolet i New york til ca. 135 kr excl. fragt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar