søndag den 25. november 2012

Ugens loppefund - Skandinavisk jul

Dagens loppetur bød på lidt anderledes julepynt. Hos Igenbrug i Brenderup fandt jeg denne fantastiske flagranke med alle de nordiske landes flag. Den er så fin og super sjov og et fund til 10.-


På vores andet stop fandt jeg disse meget gamle juletrommer. Jeg er konstant på udkig efter de gamle trommer - den der klassiske med den brede guldkant og de små røde og hvide trekanter på de smalle bånd. Jeg er helt vild med de gamle trommer, de er så flotte og efterhånden lidt sjældne og dyre.. Så jeg var både ved at tabe øjne og mund da jeg så disse to til 7 kr. stykket og jeg så fik dem begge til 10 kr. uden jeg havde pruttet prisen ned - haps!


En lille yndig skål kom også med hjem - 30 .-



Ingen kommentarer:

Send en kommentar