søndag den 23. februar 2014

Forårets markeder

Foråret er på vej og med sig bringer det en masse skønne loppemarkeder. Og jeg glæder mig som et lille barn. Jeg har allerede skrevet et par stykker eller 4 ind i kalenderen..



D. 29. marts kalder Herning igen. Jeg synes det er et godt stykke at køre, men til gengæld er der så meget at kigge på at jeg ikke kan lade være.. Desværre er der også mange andre der tager til markedet og tit er der proppet med folk..  Du kan læse mere om markedet her.

D. 19. april skal jeg til Brørup Marked. Normalt er det kun om fredagen at det afholdes, men i påsken er det om lørdagen:) Brørup er altid et besøg værd. Læs mere om markedet her.

D. 27. april kan du besøge Gelskov gods og garanteret gøre en god handel. Sidste år købte jeg ikke ret meget, men der var rigtig meget at kigge på og det tæller jo også.. 

D. 10. maj afholdes der bagklapmarked i Vissenbjerg. Du kan finde alle de praktiske informationer om markedet her. Det plejer at være et rigtig godt marked med masser af forskelligt og god mulighed for at gøre en god handel. Du kan se hvad jeg gjorde af fund på markedet sidste år her.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar