onsdag den 13. november 2013

Ugens loppefund fra Middelfart


To gode ting fik jeg med mig hjem fra weekendens antik og trend marked i Middelfart. Boderne var gode og varierede, trods en del gengangere fra året før.. Den lille grønne dåse hvori der en gang har været støvle polish fik jeg for 30 kr. Den fine sæbeskål som er en Rörstrand fik jeg for 25kr. Jeg må indrømme at jeg ikke havde de store forventninger til markedet i Middelfart.. Det store markede i Messecenter Herning venter lige om hjørnet.. Ja faktisk er det på lørdag d. 17. november kl. 8.00 at dørene åbner til mit ultimative favorit loppemarked, og jeg kan næsten ikke vente:)

Du kan læse mere om markedet her og se hvad jeg fik fingre i sidste år her

1 kommentar:

  1. Du bliver jo ved! :) ærgerligt, at jeg ikke vidste besked om markedet i Middelfart, det lyder til at være interes

    SvarSlet