lørdag den 30. november 2013

Hvor blev den november af...?

Tiden løber simpelthen fra mig i øjeblikket.. Ja det lyder måske mærkeligt, men efter at jeg har fået nye arbejdstider har jeg ikke nået at lave noget der var værd at blogge om.. Det varer nok lige lidt før at man vender sig til at have fri hver weekend:) 

Lidt Instagram er det dog blevet til i løbet af de sidste 14 dage, så her kommer en lille collage.


Jeg har været med familien på Damsbo gods og få brunch. Det var virkelig nogle smukke omgivelser at sidde i og hygge sig med god mad.

Mine nyeste Lola Ramona blev luftet for første gang. Jeg er blevet forkælet med flødekager og honningkager. Min efterhånden ret omfattende samling af dåser blev taget ned fra deres vante hylde og blev vasket.

Efteråret er stadig min yndlings årstid, en af grundene er at efter den kommer december. Jeg har virkelig tyvstartet med at pynte op i år. Normalt starter jeg den 1. december og ikke et sekund før, men har bare så mange gode sager at det næsten er synd det skal ligge i de dumme kasser..  

2 kommentarer:

  1. Vi kender vidst alle til det der med at tiden løber fra os og bloggen står stille :) Jeg finder først mit julepynt frem i morgen, men så får den også hele armen - det bliver godt!

    SvarSlet
  2. Hvad hvilken november ??? Har det været november er total bagefter m alt tror ikke jeg når at pynte til jul....

    SvarSlet