mandag den 20. januar 2014

Ugens anbefaling - Genbrugs- og loppemarked i Odense Congress Center

Jeg har rigtig meget om ørerne lige for tiden.. Der sker både gode og dårlige ting - sådan er det jo for os alle.. Livet er uforudsigeligt og ikke altid som vi går og drømmer om. Det vigtigste er dog at vi lever det og husker at nyde de gode stunder... Nå.. Nok om det..

Vi har alle forskellige ting vi nyder at lave og jeg elsker at gå på loppemarkeder og et af mine favoritloppemarkeder er genbrugs- og loppemarkedet i Odense. I år bliver det afholdt d. 1-2 februar og der er åbent 10-16 begge dage. Du kan læse mere om markedet her

Jeg glæder mig allerede, der plejer nemlig at være rigtig meget godt at kigge på og til gode priser. Sidste år gjorde jeg i hvert fald nogle rigtig gode handler som du kan læse om her. Jeg håber at lige som sidste år at min søster vil følges med mig.. Hun er nemlig rigtig god til at slæbe;) 

1 kommentar:

  1. Hej. Markedet er åben 10 -17 om lørdagen. Vi ses måske, vi har de 3 stande som vi plejer :-)-Hilsen Vinni

    SvarSlet