torsdag den 9. januar 2014

En forsinket nytårshilsen..


Det er som om at tiden går hurtigere her i 2014, jeg føler slet ikke at jeg kan følge med! Der er så mange ting man skal nå, steder man skal være, kager man skal spise og mennesker man skal se... Jeg har allerede mistet ugedagsfornemmelsen og kan heller ikke rigtig huske om det i dag er den 8. eller 9. januar. Der sker så mange ting omkring mig, det meste er dog af den gode slags:)

Jeg synes at det der med at starte på et nyt år, er lidt magisk. Det er altid den samme følelse jeg står med der i sofaen med champagneglasset i hånden, de sidste 5 minutter af det forgangne år. Det gamle år bliver lige vurderet en sidste gang. Og en nysgerrighed for hvad det nye år mon bringer melder sig. Lige så snart at klokken har slået, vil de ting der sker blive dateret til et nyt år. Et år som man ikke kender, og måske kunne man i virkeligheden bedre lide det gamle? Når klokken så har slået og datoen er skiftet, ja så fortsætter festen og man vågner op næste morgen til et nyt år. Det er da magi...

Jeg håber at alle er godt ind i det nye år og får et rigtig godt år 2014.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar